06 juli 2008

 

Tips

Nu dat ik Merk T-Shirts met 70 procent korting heb gekocht was ik mijn shirts op 30 graden op het Fijne Was programma op extra kort. Dus niet meer op het bonte was programma. De oude merkloze t-shirts wil ik daar nog wel bij stoppen om de bonte was een volle bak te kunnen geven. De gewone Bonte Was draai ik trouwens ook op Extra Kort.
Elfje heeft nog opgemerkt dat je T-shirts als niet echt vuil zijn ook op nul graden kan wassen maar dat kan bij mijn wasmachine van Zanussi alleen op het Wolwas programma en die kan ik helaas niet op Extra kort zetten. Het Wolwas programma duurt op nul graden echter maar 44 minuten en het Fijne Was programma op Extra kort 38 minuten. Het Wolwas programma is dan toch wel het voordeligst omdat de was niet hoeft op te warmen en misschien wel het beste voor je t-shirts. Ik heb ook nog Energy Efficient was programma`s voor de bonte en de witte was maar die duren bijna 3 uur. Dat kan nooit efficient zijn.

Comments: Een reactie posten



<< Home
This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Google