01 juni 2008

 

Consuminderen


Dit weekend geen Viewfun navigator gekocht voor 79,95 om er dan een illegale versie van Tomtom navigator erop te zetten. Ik heb geen Philips Air Cleaner System gekocht voor 179,00. Ik heb ook geen Audio Sonic klokradio met lamp gekocht voor 44,00. Heb de kapper ook nog even uitgesteld. Ondanks dat ik geen auto heb en ook geen astma wil ik de bovenstaande produkten nog steeds kopen. Uiteindelijk verdwijnen sommige produkten uit de gedachten. Zo is de gekweekte behoefte aan een Wii al weer verdwenen, denk ik bijna nooit meer aan een PSP en een I-pod Touch. Consuvertragen is een eerste stap in consuminderen.
Conimex groene curry kruiden, Conimex Kokosmelk, boontjes (20 minuten mee laten koken). De voorgestelde aubergine weggelaten. Conimex 30 procent korting.

Comments:
Na het consuminderen (of vertagen zoals je wil) dient zich snel een ander vorm van vertragen aan, slow food. Heb je als echte stadsbewoner je al ingeschreven voor een volkstuin?
 
laten we eerst beginnen met een biologische fruit- en groenten abonnement :)
 
Een reactie posten



<< Home
This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Google