12 april 2007

 

Dag 3




Mijn lichaam verandert? Mijn haar glanst als nooit tevoren en ik moet mij vaker scheren. De bessen zijn echter al weer op en het is niet genoeg. De bakjes van de ah bevatten maar 125 gram bessen en per dag heb ik 80 gram nodig. Ik heb weer bessen gehaald maar daarnaast ook aarbeien , die zijn een stuk goedkoper en ook gezond. Verder: Tomtomaten (tegen veroudering) en drie harinkies (tegen stress) gekocht. Ik heb wel veel geld uitgespaard door niet het bbc boek te kopen, omdat ik de filmpjes heb gevonden.

Labels: , , , , ,


Comments:
ik wilde alleen maar even zeggen hoe duur ik de bessen vind en toen moest ik weer allerlei accounts aanmakne en ben ik weer een account rijker....???!!! Hmmmmmmm....


Nou ja wel duur dus die bessen
 
hardstikke duur!!!!!
 
hihi lifi, wel knap hoor zo gezond worden!!!
 
ja, maar ik slaap de laatste twee dagen maar kort. Dus je ziet het nu niet dat ik een gezonde blos heb.
 
Een reactie posten



<< Home
This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Google