02 januari 2006

 

G-Flash WMA-Mp3 Player



Vanavond mag ik voor Perspirant de eerste produkt-test uitvoeren. In de Media-Markt lag een pakketje voor me klaar in een grote plastic doos met een sticker waarop was geschreven Good-buy, Restanten. Het betrof de G-Flash 1 GB van Maxfield .
Snel sloeg ik de quick-start over en propte de stick vol met moderne muziek die ik kon vinden op de gedeelde schijf van onze redactie-pc. Hier volgt een eerste impressie:
James Blunt - klinkt goed.
The stone roses - klinken zeer goed.
The Manic street preachers - klinken bijzonder goed.
The Strokes - klinken lekker.
Audio Slave - klinkt zalig.
The Beatles - klinken.

Er zitten heel veel mogelijkheden op de G-Flash staat op de doos, maar op het apparaat zitten niet zo veel knoppen. Nog even the quick installation quide doorgebladerd maar ik zie daar ook niet zo snel staan waar de 6-band equalizer gevonden kan worden. Gelukkig vond ik ook nog op internet een uitgebreide handleiding die niet in de doos zat, dan heb je toch gezellig wat te lezen.
Ik kan niet wachten om met Elfje de Firmware van de G-flash te upgraden.

Comments:
wma-drm zetten ze op de doos en de advertentie. voor hoe lang nog?

;p


gelukkig nieuwjaar en tot snel!
 
Upgraden zeg ik!!!
1GB daar kunnen wel wat liedjes van de Beatles op bewaard worden, die tapes waren authentiek niet?

Het lijkt me een mooi apparaat, maar dat kan ik pas stellen als ik het in mijn handen heb gehad en aan de (weinige) knoppen heb mogen zitten....
 
Hi guys, gelukkig nieuwjaar.

Ja, er waren originele beatles tapes gevonden in een oude schuur en de polisie zegt dat het echte bieteltapes zijn.
 
bij elfje staat ook nog een oude schuur....
niks gevonden, maar er ligt wel veel troep.
tja dat wma-drm, wanneer houden ze dáár nou eens mee op??!!??
 
maar je wordt wel doof van dat soort bakkies:
http://melodiefabriek.nl/2006/01/05/pete-townshend-on-hearing-loss/228
 
tja, Pete had ook teveel met kleine kinderen gespeeld.
 
is het waar van Pete en kinderen?

heeft trouwens ook een blogspot site...
 
nee, weet ik niet....hij is wel gearresteerd destijds voor het bezoeken van sites met zijn credit card., maar hij zei dat het voor onderzoek was voor zijn boek omdat hij vroeger zelf misbruikt was.
 
Professional mp3 converter to convert MP3, WAV, WMA, OGG and VOX files from one to another with a single right click! (PRWEB)
car mp3 player review
mp3 Maestro.
 
Een reactie posten



<< Home
This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Google