21 december 2005

 

Hi, lifi


Comments:
Hi, smelt...........
 
Hoi, ik ben mijn mobieltje vergeten..... Hoe kan dat nou?
 
en je heb t nog wel zo'n mooie nieuwe gekregen....
ik denk dat je liep te dromen, of je had haast, je was iets te laat wakker geworden, iets te lang blijven liggen en toen iets te snel weggegaan van huis...
heb je wel de sleutels?
 
iets te lang blijven liggen in bed, daardoor te gehaast, en nog een beetje dromerig, nam ik toch nog de sleutels mee....
 
gelukkig maar anders zat je nu buiten in de regen....
 
ja, en ik ben ze onderweg ook niet verloren...
 
lalalala.... de eerste winst is binnen!!! lalalala mousse neemt elfje mee eten.... lalalala!!! de sfeer op redactie is goed vanochtend, de radio mag aan,
 
ja. de aandelen perspirant zijn gelijk gestegen. Perspirant doet zaken met Google. Google mag niet mee uit eten.
 
nee het wordt een intiem diner voor 2,
 
Naast elkaar, Elfje.
 
inkopen vanavond

toiletpapier
feeststol
muntendrop
filet americain
ah ragout
aardbeienyoghurt
appelsientje extra vruchtvlees
mandarijnen
croissantjes
oude kaas plakken
stoommaaltijd groene curry
volkoren brood
 
6 kussens
vilt
2 kerstroosjes
2 groene plantjes
1 gordijnrail
ophangstukjes
2 kastroedes
2 ophangsetjes
2 koffie verkeerd
ik hou van jou
 
en 3 haken voor aan de roedes
 
die kerststol was heel lekker, lekker veel spijs en lekker plakkerig door de poedersuiker...
 
ja, dat was de feeststol van de albert heijn. Ze hadden ook een banketstol maar die is vast niet zo lekker.
 
6 kussens?
 
ja dan kan elfje lekker zacht zitten in de zomer in de tuin of op liggen of iets anders...
soms weet elfje niet van ophouden, eerst wilde ze er maar 2 kopen toen 3 toen 4 en toen 6, zucht....
 
Goed idee, toch. Je zit zo zonder.
 
ja
nu zijn het er nog 6, maar voor je het weet....
ach ja
 
Een reactie posten



<< Home
This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Google