24 december 2005

 

Zalige kerstdagen

Mousse wenst dit jaar iedereen zalige kerstdagen, maar Elfje wenst hij een heel zalig kerstfeest. Nou vooruit: iedereen mag een heel zalig kerstmis hebben, maar zijn gedachten zijn bij Elfje met wie hij al in november kerst heeft gevierd op de kerstmarkt in Haarzuylens. Op de redactie draait nu de cd die Elfje aan Mousse heeft gegeven. Helaas, voor u, kunt u deze niet in de winkel kopen want hij is door zijn editor zelf samengesteld en gebrand. Mousse bewaart voor Elfje een stukje kerststol met extra veel spijs voor het geval zij nog op de redactie langskomt. Op de foto hierboven ziet u de gehele redactie van Perspirant in de redactietuin. Ik wens u nogmaals een heel zalige kerstmis, ook namens Elfje.

Mousse

Comments:
ja zalig kerstfeest Mousse en bedankt voor alles wat je altijd voor elfje doet...
prachtige opname uit de tuin, lief
 
waar is jouw muts? heb je het niet koud aan je koppie,
 
Ik heb mijn sjaal wel aan en het waait niet.
 
het ziet ernaar uit of het mousse helemaal geen moeite kost elfje zo hoog op te tillen...elfje weet wel beter,
 
ik heb getraind met gewichten. healthcenter prinsenhof
 
is dat niet alleen voor vrouwen???
 
ja, ze hebben mij als trainer binnen gehaald. Lifi, ik mis je zo.
 
Welterusten alvast.....
 
lief ik mis jou zo
 
misschien moet ik dan maar mijn principes opzij zetten en toch beginnen met trainen. maar dan wens ik me wel een persoonlijke trainer,
 
Morgen liefje.... ik kan ook wel die persoonlijke trainer worden. Hoef je niet in goudengids te zoeken.
 
bedankt, want daar ben ik niet zo goed in...alles wat ik daar in vind bestaat niet of is gesloten... daar word ik natuurlijk niet fit van,
wat voor oefeningen heb je zoal in de training opgenomen
 
bitterkoekjes heffen.
mandarijntjes stoten.
om er maar een paar te noemen.
 
Branden en dan verspreiden, dat mag niet! Wat moet Peter R de Vries niet denken?

Van AP (Anonieme Paardenliefhebber)
 
Hé daar is dat paardenjong weer! Hoe zou het met hem gaan?
 
Hij zit weer onder werktijd te internetten.. Hij heeft wel smaak.
 
Is bitterkoekjespudding eten ook opgenomen in het trainigsprogramma? dan meldt elfje zich bij deze aan! (ongeacht de kosten....),
 
Bitterkoekjespudding mag alleen als de cursist met de trainer mee naar huis gaat.

Ja, ik ga nu echt....
 
Een reactie posten



<< Home
This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Google