05 maart 2008

 

The Upgrade


De redactie klaagde de laatste tijd steeds vaker dat het opstarten van de tiepmachine te lang duurde. Mousse heeft daarom het pensioenfonds aangesproken en een investering in high tec gedaan. De bestuursvoorzitter van het fonds wilde niet meer dan 100 euro beschikbaar stellen. IT kosten zijn niet te beheersen, dus uiteindelijk was de penningmeester tevreden met een overscheiding van maar 10 procent. Voor de redactie`s die nog van oudsher met een Mac werken, en ook willen upgraden, hebben we ook een tip.

1 Foxconn AM2 A690GM2MA-RS2H V/S/R/L 42,90
1 AM2 AMD Athlon 64 LE1600 2.2/BOX 37,90
2 x 512 MB DDRII/800 OEM 23,80

Subtotaal
€ 104,60
Verzendkosten (iDEAL)
€ 5,00
Totaal (inclusief BTW)
109,60

Labels: , ,


Comments:
En? Alles binnen? Draait het al?
 
Nee, helaas. Nog naar MediaMarkt geweest en daar een dane-elec dimmetje gehaald pc5300 geloof ik....maar no, can`t do.
Kon het nog wel teruggeven, moest wel mijn naam opgeven. Sta nu op de zwarte lijst!
 
ik heb hem aan de praat. Nu met knoppix. windows wilde niet starten. ik heb het moederbord in de andere kast die ik nog had staan ingebouwd, die had nog een los vier pins 12 volt atx power die ik op het moederbord kon aan sluiten. Op het moederbord stond optional, maar met een 20 pins atx hoofdaansluiting toch noodzakelijk.
 
Dit systeem is muisstil.
 
Een reactie posten



<< Home
This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Google