20 oktober 2005

 

Poker college


Op het moment van schrijven heb ik 4 cent winst. Ik speel poker op de tafels van Everest Poker. In de Supermarkt schreeuwde de Nieuwe Revu mij toe dat een stel studenten rijk zijn geworden met Pokeren. Het artikel volgt de studenten die inmiddels de website PokerCollege hebben opgericht.
Beginnen met pokeren, waarom? Hard werken voor wat extra pieken is passé. Als je op een makkelijke en relaxte manier veel pieken wil verdienen, zoek je tegenwoordig je heil in de pokerwereld.Waarom?Omdat poker momenteel met een gigantische groei bezig is.Door de Amerikaanse kijkcijferhit, de "World Poker Tour" en door de komst van grote pokersites, zit tegenwoordig heel Amerika achter de computer zijn geld weg te gooien.Dit schept enorm veel kansen voor de intelligente speler. Poker speel je namelijk tegen andere mensen, in plaats van tegen 'het huis'. Waar de één zijn geld verkwanseld, wordt de ander daar juist rijk van. De kunst is om gewoon wat beter te spelen dan de gemiddelde pokerspeler.
Inmiddels heb ik doorgespeeld en ik moet zeggen: er is geen reet aan als je de regels volgt van het poker college. Het is veel leuker om lekker grof mee te spelen op de 0,10 cent max. tafels dan wachten tot je goede begin kaarten hebt.

Comments:
Id we say 'poop' Anonymous will say:
" You have a great blog here. I don't maintain a good blog, but I do run a home furnishings site. It highlights quality home furnishings, apparel and gift sites. Stop by when you have a chance."

Poop, poop, poop!
 
Id =
If we would say (en)

As wij wouwuh zegguh (haags)
 
Hoi Marco, ja vervelende gasten die spammers. Zouden ze dat met een script doen?
 
Mousse: Zouden ze dat met een script doen?

Ja dat lijkt me wel, je hebt er maar druk mee,
 
Elfje, ben je er weer?
 
Een reactie posten



<< Home
This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Google