17 oktober 2005

 

Van Kooten en De Bie zijn terug!

Van Kooten en De Bie zijn terug! Ze werken (tijdelijk) weer samen, ter gelegenheid van de 'Audiotheek' die op 4 november wordt uitgebracht. Deze cd-box bevat in ieder geval negen LP's en één EP die Van Kooten en De Bie hebben gemaakt, samen met de bonus-cd 'Typeplanner' met nieuw (!) materiaal. Deze bonus-cd dient "ter demonstructie van het navigatiesysteem" waarmee de directeuren van het Simplisties Verbond de Nederlandse GPS-markt hopen te veroveren. Op de box staan waarschijnlijk ook alle singles die Van Kooten en De Bie hebben gemaakt.
Het eerste exemplaar van de Audiotheek zal op woensdag 2 november worden uitgereikt aan Rinus Ferdinandusse.
In de avonduitzending van het Radio 1 Journaal van 16 oktober is er een kort interview met Wim de Bie over de Audiotheek. Deze uitzending kun je hier terugluisteren (uitzending 18:00-19:00). Het interview met De Bie begint om ongeveer 18:50.

Comments:
Ik ken er nog een die in 1 keer 9 CD's uitbrengt..... daarvan werd ik al een beetje misselijk, dit is nog erger er zit zelfs een DVD bij!
Waarom?
 
Je hoeft het niet in een keer af te luisteren of te bekijken. Iedere week een stukje. Dan is het leuk. Ad Visser moet .....grmbl.
 
Vroeger was André ook leuk, zelfs volwassenen vonden dat (jouw vader, mijn ouders). Ga daar maar eens 9 CD's van beluisteren... ook in kleine stukjes is het niet te overleven. Dan zwijg ik over de DVD,
 
Ik eet nu hutspot bolognese. Tis niet lekker.
 
Oei, was de uiterste houdbaarheidsdatum (heet dat zo) niet allang verstreken?
 
ja, nee. Is het tegenwoordig niet uiterste verkoopdatum. Er stond 18 oktober op. Dus ik moest het wel opeten.
 
Weggooien kan ook,
 
Dat kwam pas laat bij me op, ik heb toch zeker de helft opgegeten.
 
En heb je het moeten laten gaan vannacht?
 
lol
 
Een reactie posten



<< Home
This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Google