18 oktober 2005

 

Harmelen




Zondag gaat de redactie van Perspirant op werkbezoek in Harmelen. Nieuwsgierig gemaakt door de gemeentelijk webpagina , hebben wij hier vier dagen voor uitgetrokken. Dit is inclusief reistijd, want er schijnen nogal wat mensen te verdwalen op weg naar Harmelen. Ook zal er een bezoek gebracht worden aan het nabij gelegen kasteel "de Haar". Kasteel de Haar is het grootste en meest luxueuze kasteel in Nederland. De herinnering aan de middeleeuwen krijgt hier levensgroot gestalte. Het kasteel, de indrukwekkende collectie kunstschatten, het omringende park en het bijbehorende landgoed vormen een schitterende eenheid.
(fotograaf: onbekend)

Comments:
Mijn complimenten voor dit prachtige stuk! De song begrijp ik niet helemaal?
Prachtig slot, ik ben er klaar voor,
 
De song is mij inmiddels duidelijk,
(edit button plaatsen?)
 
De editbutton die ik standaard kan plaatsen. Delete het hele comment.
 
dat zijn mooie plaatjes daaro op je deo-sijit! liefdevol doorgelinkt zo te zijn. machtig spul die bloggert!

ga zo door jongen!
 
Het is een prachtig kasteel, we hebben heel wat bezoekers weggepest.... blijven lachen mousse (heb je je boeki boeki al uit?),
 
Carlton heeft ook de Mousse proef doorstaan.
 
Was het geen gezamenlijk project, het boze buurmeisje nadert...,
 
Boze buurmeisje moet oprotten. Elfje is mijn kasteelprinsesje.
 
Een reactie posten



<< Home
This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Google