16 oktober 2007

 

Retro TV


Nog snel een berichtje op blog action day. Trots kan ik melden dat ik vandaag een relatief hoog bedrag heb bijgedragen aan de kosten voor het toekomstig verwerken van mijn zojuist aangeschafte retro televisie. Voor mijn mini-televisietoestel die ik zojuist heb gekocht van 69 moet ik hetzelfde bedrag (8 euro) neerleggen als de koper van een drie keer zo grotere televisie. Op deze blog action day voor het milieu zal je mij daar niet meer over horen. Daarnaast denk ik dat een heel klein lcd-televisie misschien nog makkelijker te verwerken is.

Labels:


Comments:
Als bonus een nieuwe TV! Mooi hoor! Nu nog continu op SKYnews of CNN aan laten staan, is het net een echte redactie!
 
vers van de pers
 
Hoe is de reflectie van het pas geschilderde redactie-plafond in het beeldscherm?
 
Geen last van reflectie, alles lijkt scherper.
 
en geler?
 
hihi....boven de tv is het nog niet geel.
 
hihi schitterend zou ik zeggen!
 
Als je snel beter word dan is het af, lifi. Hoop ik.
 
iedereen is weer beter....en thuis...nog even en dan wordt het weer druk op de redactie! hopelijk is de verf dan droog!
 
Gelukkig, eindelijk goed nieuws op perspirant.
 
laatste stukkie plafond is geel, hoor.
 
en? voel je je nu een kuiken?
 
hihi. het is een goede onderlaag
 
het is solarium
 
Nog meer goed nieuws op de redactie, er is een jarige. Van harte gefeliciteerd!
 
jippie
 
Een reactie posten



<< Home
This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Google